2010. július 13., kedd

Saxofon torta



Készítettem egy saxofon tortát.
Sacher tortából lett készítve. Ezen kívül, azt hiszem, hogy magáért beszél. :) (én mag baromi szerény vagyok...)
Amúgy el nem tudom mondani, mennyire döcögősen indult. A folytatásról meg inkább nem is írok!! Csak annyi, hogy minden megtörtént, ami a rémálmaiban megtörténhet az emberrel és a tortájával kapcsolatban.

Nagyon nehéz munka volt.
Az unidec-et lekentem arany színű lüszter festékkel, amit alkoholban oldottam fel.
Tippet Edittől kaptam Margit2 oldaláról, miszerint, ha sárga alapból az unidec, akkor azt sokkal könnyeben és szebben tudjuk arannyá varázsolni.
Aztán jött a festékszóró pisztoly.
Ezen az első képen nem fújtam le egészen airbrush-al a tortát. Nézegettem, nézegettem, és mégis úgy döntöttem, nem árt neki egy kis sötétebb árnyalat. Jól döntöttem.
Most úgy érzem, ez a következő büszkeségem a rágcsáló után.


és az árnyalatokkal:

3 megjegyzés:

margit2 írta...

Hú a mindenit!
Ez aztán igazán jól néz ki! Nagyon tetszik! :-)

Kiskukta írta...

Nagyon jó lett!!!

Kricky írta...

Margit, Kiskukta!

nagyon jól esik, köszönöm!