2010. július 6., kedd

Focipálya torta



Kedves barátunk félve jegyezte meg tegnap, hogy "elfelejtettem szólni, h kellett volna egy torta". Kaptam az alkalmon, és gondoltam próbára teszem a képességeimet. Így én eröltettem, hogy "ok, megcsinálom!"

Ekkor kezdtem versenyt futni az idővel, a tortának 20:00 körülre készen kellett lennie.

A felkérés 16:40 körül történt.

Mivel a gyerekekkel voltam, gondoltam ekkor még, hogy simán belefér, hogy játszózzunk egyet, míg a férjem hazajön, és vigyáz a srácokra tortakészítés közben.

17:45-kor érkezett a játszóra a férjem, és ekkor indultunk haza.

18:00 Hazaérve még lefürdettem mindkét gyereket, és usgyi nekiálltam a tésztának.

18:20 A tészta bekerült a sütőbe, a vanília krémet elkezdtem főzni.

19:24 A piskóta és a krém elkészült, kihűlt. Kinyitottam rá az ablakot, hogy jobban hűljön. Szerencsére hűvösebb volt az időjárás, így ez kedvezett nekem.

A krémet összekevertem margarinnal, porcukorral és kókuszreszelékkel.
Megtöltöttem, vele a piskótát.

Bekerült a hűtőbe.

19:50 Míg a torta hűlt, mixerrel összekevertem a vajkrémet. Jobbanmondva most Rama margarint használtam, cukorliszttel. Kikevertem vagy bő 5 percen keresztül. kivettem a tortát a hűtőből, megkentem a külsejét vajkrémmel, és betettem a fagyasztóba.
Közben az unidecet befestettem zöld színűre, majd kinyújtottam keményítőn. Elkészítettem az "eredményjelző táblát", ami egyben az ünnepelt éveinek számát is mutatta.


20:11 A tortát bevontam unidec-el, és elkezdtem a díszítést (focipálya-vonalakat) fehér színű masszából kisodorni, és ráhelyezni a tortára.

20:35 vágső mozzanatként az eredményjelző tábla felkerült fogtisztító pálcikával rögzítve.

Nem lett a legszebb torta, amit elkészítettem, de kétség kívül az egyik, amit a leghamarabb "legyártottam".




Később kaptam egy sms-t, miszerint a torta: "átment a próbán". Tehát ízlett, és gondolom tetszett is. :D De kedves Brambes úrnak már csak ilyen fanyar humora van. :))))


Éljen az ifjú pár! ja, nemis! :))) Boldog szülinapot az ünnepeltnek!

3 megjegyzés:

Andrea írta...

Szuper lett :-)!!!

haNa írta...

És még volt időd fényképezni, nem is akár hogyan, teljes step by step. :))

Kricky írta...

Andrea!

köszi! :)

haNa!
óóhh, ha láttál volna közben! :))) fényképező kikészítve, egy-egy katt, gyorsan tovább... hűűű, nem volt semmi. :)