2010. július 3., szombat

Csupacsoki Torta Kakaós Nápolyival

Az utóbbi idő pár tortáját fogom most megmutatni. Próbáltam különlegességeket készíteni, és volt, hogy csak egyszerűbbet.

Ez egy csupa csoki torta lett, nagyon finom!

A piskóta kakaós, csokikrémmel töltve, és csoki ganache-zsal a tetjén. Díszítésnek használtam 70%-os étcsokit megolvasztva, fehércsokival ötvözve és kakós nápolyit.

Ezt úgy készítettem, hogy sütőpapírból készített pici habzsákba töltöttem kevés olvasztott fehér csokit, és ezt össze-vissza ráfolyattam egy írásvetítő fóliára. Mikor egy picikét kezdett dermedni, akkor az olvasztott étcsokit öntöttem a közepére, majd elsimítottam egy palacsintaforgató lapáttal egyenesre. Félig dermedt állapotban felkockáztam, majd betettem a hűtőbe. Hagytam teljesen megdermedni (a hűtőben , mert olyan meleg volt), és az írásvetítő fóliáról leszedve ráhelyeztem a tetejére a tortának.

A fóliától a csoki gyönyörű fényes felületű lesz, mikor levesszük róla. Használhatunk sima sütőpapírt is, de akkor számítsunk rá, hogy a fénye elmarad.
Írásvetítő fóliát én a helyi papírboltban vásároltam, kb. 60 FT/ív áron.

A legvégén a nápolyikat csoki ganache-zsal rögzítettem, és egy szalaggal körbefogtam.

Nincsenek megjegyzések: