2010. szeptember 19., vasárnap

Online cukrász verseny!


Lenke oldalán láttam a kiírást, miszerint online cukrász versenyt rendeztek!


Két kategóriában lehet nevezni. Az egyik a torta verseny, a másik pedig karamell verseny.


Részletek itt: Online cukrász verseny.


Még lehet nevezni Szeptember 30-ig!


Én is neveztem egy tortámmal. Kíváncsi vagyok, hogy miután felkerülnek név nélkül a torták, karamellek, felismeritek -e az én művemet.

Lehet majd online szavazni is. :)


Igazán neves emberek a zsűritagok, így nem számítok semmi jóra. Habár nekem az is rengeteget számít, hogy az olvasók látni fogják.


Szóval bíztatok mindenkit, hogy jelentkezzen!

2 megjegyzés:

PiciJuci írta...

Szia Kricky!

Igazán profi tortákat készítesz!!!Ez a rózsás valami csodaszép lett!

A Lenke oldalán talált versenyre én is nevezek, csak még nem tudom melyik tortámmal induljak. majd az utolsó pillanatban eldöntöm:)

Sok sikert neked is! Én az esélytelenek nyugalmával indulok:)

PiciJuci

Anyatigris írta...

Én még nagyon amatőr vagyok, és a habbal készült torták fele annyira sem szépen kidolgozottak, mintegy marcipánnal, vagy fondanttal készült...
Egy biztos...nem tudnék választani, melyik legyen az az egy, amivel versenyeznék:)DE amint írtam, én habbal dolgoztam eddig:)
Remélem Te sikerrel jársz Kricky!:)