2010. szeptember 1., szerda

Ozzy Osburne torta


Hűűű, a fekete színt hogy én hogy nem szeretem kikeverni! Ez az egyik, a piroson kívül, amit nem szeretek tortákon.

Mivel Ozzy kellett, hogy legyen a tortán, így számomra egyértelmű volt, hogy a tortának feketének kell lennie.

A masszámat szürkére sikerült festenem szénporral. Többet nem akartam tenni bele, nehogy rekedjen a kedves ünnepelt széke... :D
A külsejét, hogy valóban fekete legyen a torta, alkoholban feloldott fekete szénporral, ecsettel vittem a felületre.
A tortát egyébként tejbegrízes túróval töltöttem. Csoki ganache-al megkenve.

Ozzy-t szabad kézzel, vékony ecsettel festettem erről a képről, amit az interneten találtam.

4 megjegyzés:

Mary írta...

Azért, mert metal zenész nem kell feltétlenül fekete alapra.
Szerintem jól sikerült az Ozzy-s torta.

4Gyerek írta...

szabad kézzel?
Atyavilág.
fő meghajt.

Kricky írta...

Maryenne!

igen, az első gondolatom nekem sem a fekete volt.
Legelőször a fehérre szerettem volna Ozzy tetoválásaiból ráfesteni a tortára. De sajnos idő hiányában ezt a verziót választottam mégis.

4gyerek!
:) köszi. Igen, ecsettel festettem. Ezt a kézügyességet az édesapámtól örököltem (hamár mást nem is). Én csak kihasználom. :)

Mary írta...

Így is nagyon jó lett!