2010. március 23., kedd

Gulyásleves csirkehússal






Ma gulyáslevest készítettem, de a finnyásabb változatából. Ugyanis mi olyan kicsit érdekes család vagyunk, hogy a csirkehúst szívesebben fogyasztjuk.
Megsúgom ez életem második gulyáslevese, és nagyon finomra sikerült!
Hozzávalók:
  • 1 csirkemell filé
  • 1 fej hagyma
  • 1 paradicsom
  • 2 paprika
  • 2 ek. pirospaprika
  • 3 kisebb burgonya
  • 4 sárgarépa
  • 1 fehérrépa
  • 1/4 zellergyökér
  • vegeta
  • 1 kávéskanál őrölt kömény
A hagymát apróra vágjuk.

A csirkemellet és a zöldségeket felkockázzuk.
Kis olajon megpuhítjuk fedő alatt a felaprózott hagymát. A lábast félrehúzva beleöntünk pici vizet, majd pirospaprikát szórunk bele. Elkeverjük. Mehet bele ezután a husi, amit a tűzhelyre visszatéve magas hőfokon kavargatva főzünk 1-2 percig. Utána beledobjuk a paprikát, paradicsomot. (sajnos én nem vettem most frisset, így kénytelen voltam improvizálni. A fagyasztott lecsó alapból raktam a húsomhoz) Ételízesítővel ízesítjük. Fedő alatt közepes hőfokon megpuhítjuk a húst.
Majd felöntjük annyi vízzel, amilyen híg levest szeretnénk. Ezután beleöntjük az apróra vágott zöldségeket, és elkeverjük az őrölt köményt benne.
Mikor már a sárgarépa is megpuhult, kész a csirkés gulyáslevesünk!

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: