2010. március 24., szerda

Csupahab Torta




Anyósomék 38. házassági évfordulójára készítettem ezt a tortát. Nem nagyon volt rá időm, így csak nagyon egyszerűen, tejszínhabbal (jobbanmondva Hulala-val) vontam be kívülről.
A piksótatészta a szokásos, amit készíteni szoktam, csak annyi különbséggel, hogy 4 tojásból sütöttem most. A többi hozzávalót arányaiban annyival is csökkentettem. 19 cm-es tortaformában sütöttem meg. Vanília pudinggal töltöttem. Tetejét még a maradék pudinggal megkentem, majd Hulala habbal díszítettem. Tetejére Unidec-ből készítettem rá virágokat.
Egész későn lettem vele kész. Még időm sem volt hűtőbe tenni. Így, mikor anyósomék átjöttek, és fevágták, még kicsit langyos volt a puding benne. Nagyon finomra sikeredett, és örültek neki az ünnepeltek.

Kívánok nekik még nagyon hosszú, együtt töltött éveket!

3 megjegyzés:

Raindrop írta...

Gyönyörű!
Elképesztően jól megcsináltad. :)

Kiskukta írta...

Nagyon szép lett ez is!
Sok boldogságot az ünnepelteknek!

Kricky írta...

Raindrop!
köszönöm szépen!

Kiskukta!
neked is köszönöm. Az anyósomék nevében is! :)