2011. február 6., vasárnap

Lila Emeletes


Ez a torta egy édes néni szülinapjára készült, aki több, mint 80. születésnapját ünnepelte.

A nénike egy fiatalos, divatos hölgy, aki szereti a lilát, rózsaszínt. Ezért esett a választásom ezekre a színekre.
Azt szerettem volna, ha elegáns és egyúttal színes is.

Mindkét emelet csokoládé és vanília krém váltakozása. Kívülről csoki ganache-al kentem le, és úgy vontam be a halvány lilára színezett masszával.
Az alsó 26 cm-es tortaformában sült, a felsőt egy nagy tepsiben kisütött lapból vágtam formára egy kisebb tálam segítségével.
Az emeletet nem támasztottam alá semmivel, szépen megtartotta magát így is.

27 megjegyzés:

María írta...

Gyönyörű, gratulálok!!!

Chef Viki írta...

Tökéletes!

Képzelem a néni boldog arcát :-)

Kata írta...

Kricky, ez gyönyörű! sokkal szebb, mint az előző posztban látott, cukrászüzemben készült torta... Lehet, hogy a díszítést neked kéne tanítani?:)

Adryenn írta...

Kricky!Ez nagyon szép lett,egyszerű,de nagyon elegáns:-)

Teri írta...

Kricky!
Gyönyörű lett ez a tortád is, a színek eszméletlenül jók, gratulálok!

Pixie Pie írta...

Nagyon szép, nagyon elegáns lett!Képzelem, hogy olvadozott a néni. Még esküvői tortának is elmenne szerintem. :)

Elif írta...

Gyönyörűszép!!!

Icus írta...

Hát ez csodaszép.Az állam leesett. Gratulálok, nagyon-nagyon ügyes vagy.

mandala írta...

Gratulalok !Gyonyru ez a lila szin skala!

Hegyi Tamás írta...

Szia!

Vár egy díj a blogomon!

Dia és a konyha írta...

Like! :)))

daniela s cake írta...

Kricky,tortul este foarte elegant iar culoarea violet reprezinta culoarea ,,sufletului mereu tanar" chiar daca doamna a implinit 80 de ani.Felicitari

Gabi, a tortatanonc írta...

Tökéletes, ahogy mindig!

Mary írta...

Csodálatosan szép lett!:)

Eszter írta...

Gyönyörű lett a torta! Gratulálok! A massza mit takar, amivel bevontad? Olyan szép síma lett.

Kricky írta...

Maria!
köszönöm!
Chef Viki!
aranyos vagy, köszi. remélem, hogy meghatódott a néni. sajnos nem láttam az arcát, mikor megkapta.
Kata!
köszönöm szépen. azért a cukis teljesen más stílusú volt. az is jól nézett ám ki. :)
a díszítést még nekem is tanulnom kell. :) aztán majd jöhet a tanítás... olyan 70 év múlva. :))))

Adryenn!
köszönöm neked is!
Teri!
köszönöm szépen!
Pixie!
köszi. pont ezen gondolkodtam, hogy vajon hova sorolnám...
Elif!
köszi!
Icus! neked is!
Mandala!
köszönöm!
Hegyi Tamás!
köszi a díjat, megnézem!
Daniela's cakes!
mulţumesc!!
Gabi! köszi... azért van hibája.. a felső emelet pl. magasabb egy picit....

Maryenne!
köszi!
Eszter!
köszi.
A massza Unidec/K2. általában ezt használok, ha nincs itthon porcukor.

Bianka írta...

GYÖNYÖRŰ

Elif írta...

Szombatra szülinapi tortát csinálok egy mini barátnőnknek. Légyszíves küldj egy kis lelki erőt, mert nagyon parázok tőle, lévén én és a fondant az két külön dolog... Mindenesetre most minden hasznos tanácsért szétböngészem a blogod, aztán lesz ami lesz... :)

Gesztenye receptjei írta...

Kircky!
Fantasztikusan néz ki, nagyon tetszik:-))

Timi írta...

Ez olyan csodaszép, én imádom a lilát! :) Én is kérek egy ilyet a szülinapomra :)))

Nojcsi77 írta...

Gratulálok,hihetetlenűl szépek a torták,én rendes kismamaként végigkóstolnám!!!!!

Nojcsi77 írta...

Gratulálok,gyönyörűek a torták,mind hihetetlenűl lenyűgözött.

Unknown írta...

Szia! Nagyon szép! Megkérdezhetem, h a kacskaringós mintákat, pöttyöket milyen anyaggal készítetted? Gondolom nem tejszín.
köszi

Kricky írta...

Szia!
tejszínnel is lehetne, de én ebben az esetben vajkrémet színeztem.

Unknown írta...

Köszönöm szépen a gyors válaszodat!!!!
Nagyon amatőr vagyok. Porcukrot kikeverek vajjal és azt színezem?
Köszi

Kricky írta...

Lehet pudingos krém is, sok vajjal kikeverve! :)

Unknown írta...

kösziiiii :-D