2011. október 8., szombat

Elmaradás-torták

Igazából tök ciki, hogy már annyira el van hanyagolva a blogom, hogy már vissza kell néznem a bejegyzéseimet, hogy most feltettem-e már azt a tortát, amit most akarok, vagy még nem... :SSS

Nos, most, hogy így már megnéztem, tudom, hogy nem tettem még fel ezeket a tortákat. Így most eleget teszek a kötelezettségeimnek. :))



Ezekben a tortákban az a probléma, hogy aznap készültem az első airbrush kurzusomra, és totál belezavarodtam a tortákba (4-et kellett készítenem). Ugyanis egy helyre ment pl. ez a két torta, és az egyiket csokisra, míg a  másikat epresre kérték. Persze, hogy én mindkettőt epresre készítettem. :))) nos, szerencsére nem volt belőle túl nagy sértődés, hiszen nagyon tetszett a torták kinézete az ünnepelteknek. Azért ilyet még soha nem csináltam....
Remélem, nem is sűrűn fogok.

6 megjegyzés:

M@rti írta...

Máris jogosult vagy a "Bevállaltam"-díjra! Nem a torták miatt, hanem a történet miatt! :-)

Desszertke írta...

Hatalmas kézfogás.Én pont tegnap jártam így.Megcseréltem 2 tortában a krémet,ami ugyanarra a napra kellett.Szerencsére nem volt gond belőle.
A tortáid még mindig szenzációsak :)

Biró Anikó írta...

Hat ezek nagyon nagyon szepek...:)

Kreatív konyha írta...

ELKÉPESZTŐEK!!!!!!!!

tejszínhab írta...

A virágos gyönyörű, a sárkány meg irtó jópofa!! :)

Bianka írta...

Csodásak, főleg a sárkány csúcs