2010. június 23., szerda

Szem Torta






Kicsit sokkoló lehet, hogy épp a gyerekek ételei után teszek fel ilyen képet. :)
No de az a célom, hogy megmutassam az újabb őrült ötletemet, egy szemgolyó tortát.
Maradék piskótát készítettem el puncsgolyó masszának. Olyan jó nagy grapefruit nagyságú golyó lett belőle, azt formáztam meg, lekentem vajkrémmel, és bevontam fehér Unidec-el.

Előre megfestettem a pupillát, ami meglepően jól sikerült szerintem. Ezt feltettem, és az új szórópisztollyal körbefújtam "hús" színnel. Ezután rákentem egy kis olajat, amitől ilyen élethűen fénylik. Végezetül ecsettel ereket festettem rá. Szegénynek jól bevérzett a szeme. :)


Elnézést kérek azoktól az olvasóimtól, akiknek bántja a jóízlését ez a torta!

4 megjegyzés:

szindi írta...

Egyáltalán nem bántó,inkább mosolyra fakasztó:)

Névtelen írta...

Szuper jó, nagyon tetszik!
T.Tamás

Névtelen írta...

Imádlak!!! Most találtam rá erre az oldalra és máris szinte minden kérdésemre válaszoltál ami torták formázásával kapcsolatos!!! Nagyon örülök, hogy rád találtam és hogy látom te is szereted az őrültségeket!!!
Nóra

Kricky írta...

Szindi, Tamás!

köszönöm!

Nóra!

de örülök, hogy ilyeneket írsz!
Elmondhatatlanul jó érzés, hogy érdemes dolgokat írok, amiknek van értelme (már amikor).
Igen, én kifejezetten szeretem az őrültségeket! Már csak ilyen őrült csaj vagyok. :) lesznek még olyan tortáim, ami meghökkentőek, provokatívak és érdekesek! csak figyelj! :)