2010. június 8., kedd

Motoros Torta





Nem nagy dolog sajnos ez a torta, de enyém, én készítettem, ezért úgy éreztem, hogy be kell tennem a blogomba.

Nem volt túl nagy torta, egy 3 tojásos piskótából készült, amit 20 cm-es tortaformában sütöttem meg. Egyszerű vanília puding lett a töltelék. Motoros lánynak készítettem köszönésképpen egy kedvességért, de sajnos még a találka is elmaradt, így csak üzenve kapta meg (megkapta?). Azt sem tudom, örült -e neki, mivel sajnos nem értesített, hogy átvette a tortát.
Kezdem azt gondolni, hogy valaki lenyúlta... :D

Szóval viszonylag egyszerű lett, Unidec-el vontam be, és lánynak készült, így lett ez a szín. A tetjére a Sőreginél vásárolt motoros patchwork jelölővel nyomtam bele a motoros pasikámat.

4 megjegyzés:

Melinda írta...

Fantasztikus vagy! Remek torta! Ígéretem és ajándékom nincs felejtve, csak teljesen elhavazódtam. A hét vége felé készül! :)

Kricky írta...

Melinda!

megértelek, mert én is ugyan így vagyok... :)

és köszönöm. :)

Névtelen írta...

Amennyire én láttam a Facebookon, megkapta...

Névtelen írta...

Amennyire én láttam a Facebookon, megkapta!