2011. június 15., szerda

Rózsaszínű táska torta

Végre kicsit meglephettem magam is, hiszen régóta vágyom arra, hogy olyan tortát készítsek el, amit én találtam ki, én ajándékozok valakinek, aki kedves a szívemnek. :)

Gyöngyikének készítettem ezt a tortát a születésnapjára. Igen diszkrét jelzést tettem csak a tortára, ami a korára utal. :)
Mivel gyöngyike mániákusan szereti a rózsaszínt, ezért egyértelmű volt a szín, amit használnom kell. :) Nekem fehéren is nagyon tetszett, de az ünnepelt fontosabb!
Azért ismét táskára esett a választásom, mert táskagyárat szeretnék nyitni, és gyakorolnom kell. Áááá, nem is. :)

Ő ilyen kis fashion girl (anyuka), és mindenképpen valami trendit képzeltem. Jólvan, talán lehetett volna frappánsabb is. .. de mondom, a táskagyárra gyúrok. :D... ok. befejezem.

A torta belsejét úgy építettem fel, hogy az alsó lapot megkentem mogyorókrémmel, majd pirított mandula szeleteket szórtam rá. Ezután jött a vaníliás, majd a csokis krém.

A K2 massza tetejét megnyomtam egy bőr anyaggal, hogy a táskának bőr hatása legyen kicsit. Ezzel azért kell vigyázni, mivel ha lesimítja az ember, nagyon könnyen eltűnhetnek a minták.
Ezután lekentem alkoholban (vodkában) oldott gyöngyház lüszter festékkel, hogy csillogós hatást keltsen.
Az alját ezüst cukorgyöngyökkel tettem még élethűbbé.

Lefotóztam fehéren is a táskát,

majd lefújva.


Később persze csupasznak tartottam, és virágmintákkal dúsítottam... bár ezt még gyakorolni kell. de hát kicsit kritikus vagyok önmagammal.
Az ünnepelt nagyon meglepődött, mert egyáltalán nem számított tőlem meglepi tortára. :) Örültem, hogy adtam egy kis boldogságot neki táskába csomagolva.

15 megjegyzés:

Pixie Pie írta...

Csini kis tatyó! Nekem fehérben tetszik. :)

Nudleee írta...

Klassz lett! :) A virágokat hogy csináltad rá? Nem nagyon jöttem rá... :) Fújtad sablonnal?

Dia és a konyha írta...

Pont az én ízlésemnek megfelelő! Én rózsaszínnek szeretem. :))) Te táskagyáros! :D

Desszertke írta...

Csúcs ez a torta!
Szerintem nincs olyan ember,aki ennek nem örült volna!
Nekem mindkét színben nagyon tetszik.

Eszter írta...

Naggyon-nagggyon-naggyon jó lett! Jó ez a bőrhatás, az tetszik igazán! Én is tegnap próbáltam ki, de törölköző mintával. :-)

M@rti írta...

Wooowww! Hát ez tök jó! Az a bőr....! Nagyon élethű!

4Gyerek írta...

ha szabad a véleményt megaszondani: nekem a rózsaszín. virágok nélkül.
de a bőr utánzás az naaaaaagyon is ott van.

Biró Anikó írta...

Nagyon szép...mintha igazi lenne...:D

Kricky írta...

Köszönöm mindenkinek!!!:))) nagyon jól esik. :)

Nudlee!

a virágokat csipke tortaalátéttel készítettem. az volt a minta.

Foodafok írta...

Ezek a táskák nagyon élethűek. Nagyon szuper! Nagyon Gratula!!! Éljen, Éljen, Éljen!

Mimi írta...

Hűha, nagyon jól sikerült, fehéren, és rózsaszínűen is nagyon jól néz kis. elhiszem hogy örült neki, aki kapta, olyan akár egy igazi tatyó :)) Gratula

Bianka írta...

Hihetetlen mennyire élethű

Elif írta...

Szuperjó!

MKata írta...

Nagyon tetszik! Szuper! Ügyes vagy!

Egy kérdés: Hogy fújod le a tortát, hogy nem lesz rózsaszín a cukorgyöngy, meg a táska csatja?

Kricky írta...

Foodafok!

köszönöm! :)) éljen! :)))

Mimi, Bianka, Elif!

köszönöm nektek!!!

MKata!

úgy fújtam le, hogy vigyáztam ezekre a részekre. A cukorgyöngyre, ha rá is fújtam, valahogyan egyáltalán nem látszott rajta.