2017. március 23., csütörtök

YouTube csatorna

Nagyon örülök neki, hogy a YouTube világába bekerültem és videókat tölthetek fel.

Bevallom, fogalmam sem volt, mifán terem a videózás, de van egy fantasztikus bátyám, aki már régóta híres "Youtuber", és mindig mondogatta, hogy nekem mindenképpen videókat kéne készítenem, amit a csatornámra feltöltök majd.

Amennyiben érdekel majd valakit, nagyon szívesen készítek bejegyzéseket erről, hogyan is működik, hogyan is kezdjünk hozzá.

Szóval a nagy szerencsém (igen, ő a bátyám) segített nekem mindenben. A videót én magam szoktam felvenni, majd megvágni egy vágóprogram (EDIUS) segítségével. Természetesen ezt sem saját magamtól tanultam meg...
Zenét teszek rá, és itt sem mindegy, milyet. Mert vannak szerzői jogvédett zenék, amiket nem tehet az ember csak úgy rá a videójára. (a youtube-nak amúgy erre van egy segítsége, szerzői jogdíjmentes összegyűjtött zenékkel)
Meg az sem mindegy, milyen stílusa van a egy egy zeneszámnak. Legutóbb egyik videóm, egy dalmata kutya készítésénél olyan zenét választottam, hogy sorra kapom a kommenteket, miszerint gyilkosság, valamint szörnyűségesen szomorú hangvételű lett... mintha csak meghalt volna a dalmata...
szóval érdemes vigyázni.

Amennyiben szeretnéd látni az összes videómat, látogass el és iratkozz fel YouTube csatornámra!
https://www.youtube.com/channel/UCw4VhqY1ujffYXeR8-1QkvQ
Kricky


Nincsenek megjegyzések: