2013. május 11., szombat

Hulk torta

Az interneten nézelődve és kutakodva jobbnál jobb Hulk képekre bukkantam, azonban tortából sajnos csak nagyon keveset láttam, ami elfogadható.
Talán Farkas Vilmos Hulk tortáját mondanám a legjobbnak mind közül. De ugye tőle már megszoktuk a jó minőséget.

Nagyon nehéz ezt a formát olyanra elkészíteni, hogy arányos legyen, és a karjai is elég hosszúak legyenek.

Természetesen teljes arányosságot én sem tudtam kivitelezni, így elkészült az Én Hulk tortám.

Először a testet, majd a fejet faragtam meg csoki tortából.
A test levágott részeiből  alakítottam fejet. (huhh... ez eléggé brutálisan hangzik)
Külön burkoltam K2-vel a fejet és a testet is, majd összeillesztettem

és lefújtam festékszóróval.
A fogakat helyeztem utoljára a helyére.



Zárójelben megjegyezném, hogy az volt a kívánság, hogy legyen nagyon mérges... Az lett?


3 megjegyzés:

Millye írta...

Fenomenális lett! Ámulok és bámulok! Nagyon ügyes vagy!

marisz57 írta...

Na, majd az éjjel nem bírok aludni, olyan rémisztő!
Kricky, szerencséd, hogy a fogait tetted helyre utoljára, különben még képes lett volna megharapni. :)

M@rti írta...

Mérges is, félelmetes is.... JÓ is!!