2011. november 2., szerda

Cukor Show Deszk /beszámoló 1. rész

Végre, végre! már azt hittem, a fáradtságtól meg sem fogom tudni írni ezt a bejegyzést!

Vasárnap, 2011 október 30-án tartottuk a cukor show-t Deszken.

Tervünk, -hogy országjáró körútra menjünk-azt hiszem, beindulni látszik. Mert a végén már az új helyszínt tervezgettük. :)

De nem ugrok ennyire előre. Rengeteg előkészület előzi meg egy-egy bemutatónkat, most sem volt ez másképp. A felhajtás most igazán nagyra sikerült, és mindez Mummy érdeme, aki elvállalta, hogy ő lesz a deszki Cukor Show háziasszonya.

A "bloggerínák" készítettek egy óriási könyv tortát (lábazati szigetelő anyagból, hogy véletlenül se romoljon meg, hisz ki lesz állítva egy vitrinben), amit a Deszk önkormányzatának ajánlottak fel. Mummy, Gabi és Eszter, köszönjük!!! Újabb remek tortát alkottatok együtt!!!


Jó pár száz kilométerre a helyszíntől nekünk nehéz lett volna szervezkedni, így Mummy működött közre a helyszín és sok-sok minden más szervezésében.
Mi mindhárman (Lenke, Némó és én) saját otthonunkban készítettük a műveinket, hogy a cukor show kezdetére minden készen álljon, a deszki Művelődési Házban.
Mindenki rengeteget dolgozott! Segítségünkre volt még a PlanetCorp, aki a plakátokat nyomtatta. 

Én személy szerint összesen 4 tortát készítettem, ami ehető volt. Ezen kívül készültem még 3 festménnyel, amit K2-re festettem ételfestékkel és egy emeletes tortával, amire Audrey Hepburn képe került általam.

A bemutató szenzációsra sikeredett, több mint 100-an vettünk részt rajta! Ez a szám óriási! Csak remélni tudom, hogy a következő bemutatóink állomásain több és több érdeklődőt tudunk vonzani! :)

A bemutatón én egy hal alakú tortát fújtam le airbrush technikával, majd később pedig egy portrét festettem.
 (hűű, nem tudom, miért nem tudok részletesebben írni.... pfff tele van a fejem még a vasárnap eseményeivel)

Annyi minden történt, és olyan jól éreztem magam!!!

Rengeteg finomságot ehettek a nézelődők és a résztvevők, hiszen számtalan  édesség, sós házi készítésű meglepetéssel kedveskedtek nekünk!
Köszönet érte!

A legjobb, és talán legnagyobb dolog pedig, hogy este benne volt a cukor show a híradóban, az RTL klubon!!!



és a hosszabb verzió:


És akkor jöjjenek a saját fotóim:
a kiállítás

Földi Lenke cukorvirágai

Audrey egy tortára festve
Némó karamell dísze

Lenke hibiszkusza cukorból

Bazsarózsa

airbush "krumplik" készítése a steak tortához...

a sok-sok finomság

cukor show kezdése...

a nézőközönség

Lenke drótos cukor virág bemutatója

készül egy rózsa

gyereksarok


a hal torta még festés nélkül

elkezdtem a bemutatómat


az RTL klub is forgat...

az esti híradóba készül az interjú

közben elkészült a hal torta ("Csabi")
a "hal" szeme

egy portré festése K2-re

majdnem kész

a portré


és akik megnyerték tombolán a hal-csokitortát. :)
folyt köv...

5 megjegyzés:

tejszínhab írta...

Kricky, ez megint csak szuper lehetett! Mikor jöttök Pécs felé, olyan szívesen látnánk itt is titeket:)Én tutira hoznék pár ehető dolgot is :)

Mammy írta...

Annyira jó volt olvasni! Ismét ott éreztem magam!!! Én nagyon örültem a felkéréseteknek, a szervezkedésnek, és a nagy napon a háziasszony szerepnek!!!! :) Köszönöm, hogy rám gondoltatok! Remélem hamarosan én is találok pár szabad órát, hogy megírjam a beszámolómat! :) További sok sok sikert az országjáró körúthoz!!! :) Majd elfelejtettem, már ketten is kerestek, hogy jönnének a szegedi airbrush tanfolyamodra!!! :))

Bianka írta...

Csodás, láttam a híradóban :)

marisz57 írta...

Már az RTL híradó után felraktam a facebook oldalamra linkkel. Több ismerősöm elismerően nyilatkozott a showról.

Kricky írta...

Tejszínhab!
nagyon örülök nei, hogy így vársz bennünket!

remélem, nemsokára megyünk hozzátok!
Mummy!

eszméletlen sok mindent segítettél! köszönjük még egyszer!!!
a szegedi airbrusht meg megbeszéljük köszönöm a közreműködést!!!

Bianka!
örülök!!!

Marisz!
nagyon köszönöm!!!