2011. március 9., szerda

Online figura verseny


Nemsokára ismét elindul az online cukrász verseny!

Konkrétan a verseny 2011. Márius 11-én, 11 órakor egy ünnepélyes megnyitóval indul a Zila kávéházban, amire várnak még jelentkezőket. Ha valaki jönne még, írjon egy levelet nekem és én továbbítom az illetékeseknek!!!

Lesz ott egy termékbemutató és kóstolás, és kötetlen beszélgetés a megjelent cukrászokkal, bloggerekkel, vendégekkel. Mindez ingyenes, csak jelentkezni kell hozzá!

Addig is, míg a verseny hivatalosan is elkezdődik, figura versenyt hirdettek a webcukin, amire 2011. március 14-ig lehet jelentkezni.

Persze, hogy nem hagyhattam ki!!! :)

Jelentkeztem ezekkel a kézzel "gyártott" marcipán Manga figurákkal (a 200 Ft-os csak a méret és a versenyszabályzat miatt van a képen):

Március 15-től lehet szavazni! Én is fogok... az én kedvencem a Süsü.... :)))

1 megjegyzés:

mandala írta...

Kricky , varlak a blogomon a 2011 tavaszi dijakal !