2013. október 27., vasárnap

Monster High torta variáció

Előzőleg már készítettem egy Monster High tortát, most emeletes változatban kellett.



Kaptam a tervezett tortáról képet is.... :(( azért szomorú a szmájlim, mert nem szeretek-nem is nagyon szoktam másolni torát.
De hál Istennek  nem ragaszkodtak annyira a képen levőhöz, rugalmasan kezelhettem a tortát. :)

A kis fekete-pink színű négyzeteket 3x3 cm-es méretben vágtam ki. Ez a része volt az egész tortának a legpepecselősebb része. Jó sok időt el is szúrtam vele.
Első körben fehérre burkoltam, vékony rétegben a felső tortát. Azután nagyon óvatosan benedvesítettem a felületet. Így ragasztottam a helyére a négyzeteket.


A fekete színű tortaburkolót m-Gel-től rendeltem. Fekete Unidec néven lehet kapni tőlük és csak pár száz forinttal drágább, mint a sima fehér. Így most már nem kell fekete festékkel szenvednünk végre.
A pinket fehér alapba gyúrt málnapiros porfestékkel értem el. Porfestéknél mindig használjunk egy pici alkoholt, hogy elmaszatoljuk a port, különben pöttyös lesz a végeredmény. (gyakorlatban úgy néz ki, hogy por rászór a masszára, picike pötty alkohol----mindegy milyen---, kesztyűvel elken, belegyúr)

A Monster High logót és a koponyákat is egyenként kézzel megfestettem, majd utólag helyeztem a tortára.

A torta alsó része puncs ízű volt, a teteje tejbegrízes-túrós.



Nincsenek megjegyzések: