2013. március 30., szombat

Húsvét 2013

Az én drága anyukámmal mikor kicsi voltam, mindig nagyon készültünk a húsvétra. Nem a pálinkára vágyó vendégeket szerettem benne, hanem hogy együtt festhettük anyuval a tojásokat.
Emlékszem, hogy mindig kifújtuk a tojásokat (amúgy sem szerettük a főtt tojást), és anyu külön finom édességet kreált a belsejükből. :)

A tojásokat nem tojás festékkel festettük, hanem körömlakkal. Csodálatosan szép csillogós, csillámos és a lakktól fényes felületűek lettek. Nagyon különlegesek voltak azok a tojások.

Most, hogy én is anyuka vagyok, és sajnos nekem nincs kisányom, egyedül szoktam a tojásokat festeni, ugyan ezzel a technikával. Szerencsére a srácok néha besegítenek, de jobb szeretik az ajándékokat "összelocsolni". :)

Most sem lehet, hogy egyszerűek legyenek a tojások, így angry bids külsőt festettem nekik. :)

Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: