2012. október 12., péntek

Torta Halloween-ra


Elültettem egy zombit. Hátha kinő... és akkor egy jót szórakozunk majd Halloween-kor. :))

Na jó, ismét egy nagyon morbid torta, tudom. De nem is én lennék, nem?
Amúgy nem vagyok oda ezekért az Amerikából átvett mindenfélékért. De ez most aaaanyira passzol! :)


A torta kiállításra megy. Ezért a belseje sajnos nem ehető, nehogy megromoljon addigra és tényleg kimásszon belőle valami...
A külseje és a kéz is K2 tortaburkoló massza, a homok pedig édes morzsa kakaóporral.

7 megjegyzés:

tejszínhab írta...

Nagyon vagány! Tetszik, hogy inkább csak "sejteti" mi van a cserépben ;)

Millye írta...

Nagyon ügyesen megoldottad! :) Valóban morbid (mint az én koponya tortám :D :D :D )

Audrey írta...

Jaj, nagyon tetszik! Szeretem ezeket az egyedi tortáikat! :)

dreschma írta...

ez csúcs!

Liza írta...

Nagyon jó lett.Most láttam a bejegyzésedet,arról hogy elkezdted a cukrász tanfolyamot igaz ez mér régi volt.Én is most azt keresek,mert szeretnék menni.Ha ismersz valami jó helyet akkor szívesen fogadom.Köszönöm!

Liza írta...

Nagyon állat lett.
Nem tudsz valami jó tanfolyamot,én is szeretnék cukrásznak tanulni persze felnőtt képzésben.Köszönöm!

Kricky írta...

Köszi mindenkinek!!!

Liza!

jajj, sajnos nem tudok... én az Oktávba jártam. Próbáld őket.