2012. július 12., csütörtök

Tom & Jerry torta

A tortákkal, amiket mostanában készítettem, kicsit el vagyok maradva, ami a publikálásukat illeti. Habár nem nagyon készítek manapság.
Viszont a születésnapok terén a nyár viszi nálunk a prímet.

Most egy Tom és Jerry-s tortát készítettem. Nem vagyok egy nagy figura készítő, főleg ebben a melegben...

A fa erezet készítést viszont most új szintre vittem magamban air brush segítségével. A sablon használata ismét bebizonyította, hogy a végeredményt nagyban javítja.

A torta túrós- sárgabarackos torta volt, tejszínnel meglazítva. Közte kis saját készítésű sárgabarack lekvárral beoltva.
Kívülről egy fehér unidec bevonatot kapott, majd a tetejét egy vékony réteg szintén fehér bevonattal takartam. Ezt vagdostam padlószerűre pizzavágóval, majd megfújtam az egészet airbrush-al.
Először egy narancsos árnyalat, majd egy pici kéket csöppentve a színhez világos barnát kaptam. Ezzel készültek az erezetek, sablon kivágásával.



Nincsenek megjegyzések: