2012. április 23., hétfő

Hello Kitty ékszerek

Igazán restellem, de mostanában nem tudok tortákkal szolgálni... már ami a képeket illeti.
Ugyanis voltak tortáim, de nem fotóztam le őket!! :O

Nem is tudom, hogy történnek ilyen dolgok, de igazából nem szívesen teszek fel olyan tortákat, amikkel nem vagyok maradéktalanul elégedett... (még lefotózni se volt kedvem őket) habár ennyi erővel nem kéne feltennem majdnem egyet se... :D
azért megmutatom, volt egy, amit nem felejtettem el lefotózni... (jaaaa, elfelejtettem, mi... nem direkt... ááá)
igeeen, a szélén a festéket nem töröltem le, közben a lakkspray miatt rákötött... így ilyen lett... az ismerősöm nem volt érte mérges, megtettem helyette én...:)
és még sorolhatnám... az vigasztal, hogy tulajdonképpen színesben még soha nem készítettem festményt és elkészült úgy-ahogy. Sok tapasztalatot szereztem, hogyan készítsem a következőket... de azért nem mondhatnám, hogy a kedvencem lesz a színesben festés. Maradok a fekete-fehérnél.



Hogy jön ide a hello kitty? sehogy... :)

elég nagy fába vágtam a fejszém. A komáromi napokon aki szeretne különleges, extrém (és nem extrém) ékszert venni, az megteheti. 28-án és 30-án kint leszek, és árulom a kis portékáimat. :)



ez csak egy picike része a kollekciónak. Készült azóta már vágódeszkán piros paprika, tv paprika paradicsommal, és persze a hello kitty-k. :)


Száradnak a medálok és a gyűrűk...

és azoknak, akiknek herótjuk van Kittytől:
Zombi Hello Kitty

Zombi Hello Kitty a sötétben világít

Nincsenek megjegyzések: