2011. szeptember 11., vasárnap

Buzz Lightyear torta

Egy nagyon kedves ismerősöm kisfia kapta ezt a Buzz tortát. Mondanom sem kell, hogy a legnagyobb gondot az okozta, hogy hogyan fogom lebeszélni Balukával, hogy ez most nem az övé. Mert ugye Baluka mániákus Buzz rajongó! :))

Nagyon okosan megértette, hogy ezt most nem ő kapja, de mindenképpen kárpótolom majd valamivel, az tuti. :)

A kérés nagyon egyszerű volt, vagyis internetről kerestek egy Buzz tortát, és azt szerették volna, ha megvalósítom. Tehát túl sok kreativitást nem igényelt a dolog.

Néha ilyet is szeretek készíteni. Nem kell gondolkodnom (igeeen, nekem ez nagyon nehezen megy...) és plusz két torta mellett ez igazán felemelő érzés. :)

Egy sablon alapján kivágtam szikével a formát,
majd kis színes részeket ragasztottam rá vízzel. A végén pedig ecsettel festettem meg az arcát kedves Buzz uraságnak.

7 megjegyzés:

sütimanó írta...

nagyon jó lett!!!!!!!

M@rti írta...

Tök jó kispasis! Dícséretet nem kapsz, majd ha elrontasz valamit, azt megjegyzem (hihi) - várhatom!

Bianka írta...

már én sem találok szavakat :)

Biró Anikó írta...

Nezz be hozzam van valami szamodra:)

Angéla írta...

továbbra is csak ámulok-bámulok a tortáidon, hogy honnan jutnak eszedbe ilyen ötletek? kutyák és más állatok, vagy éppen ételek.Te aztán igazi művész vagy!

Eszter írta...

Nagyon jó lett!

Kricky írta...

Mindenkinek nagyon köszönöm!!!

Anikó!

köszönöm szépen!!! :))