2011. április 1., péntek

Új blog design

ÁÁÁ, hogy én mennyire elégedetlen vagyok állandóan! :DDD Így történhetett, hogy ismét átalakítottuk bátyámmal a blogom kinézetét. Letisztult, minimal design. :)

Tudom, hogy sok mindenkinek nem fog tetszeni, de ez most NAGYON Kricky-s... ki tudja, meddig. :)

Még egy kis helyzetjelentés: elkészült az online cukrász versenyre a tortám! ÚÚÚgy föltenném megmutatni... de nem lehet sajnos, csak a verseny végeztével, vagyis április 26 után. :)

Rengeteg fázisfotóval, sok érdekes képpel írom majd meg a bejegyzésem a versenytortámról. Bízom benne, hogy a rengeteg munkát értékeli majd a zsűri legalább egy oklevéllel. :) vagy egy kis helyezéssel... még soha nem nyertem semmit. most nagyon szeretnék. (hazudok, mert már tavaly 3. lett a karamell versenyen a babám)

Ti beküldtétek már a nevezéseteket?

8 megjegyzés:

Bianka írta...

Idáig ez a legszebb

Névtelen írta...

Ez nagyon szép, letisztult külső. Gratulálok. Zs.

Kricky írta...

Köszönöm! igazából vaciláltam rajta, hogy nem hiányzik -e a torta róla... de az olyan snassz lenne. engem most már inkább ez jellemez. :)

Névtelen írta...

Szia! Jó ez az új fejléc is :) A versenyről képet csak az eredményhirdetés után lehet közzétenni! Erre figyelj, nehogy kizárjanak emiatt!

Gabi, a tortatanonc írta...

Bár nem ismerlek igazán, de még el se olvastam a posztodat és már az ugrott be, hogy "igen, ez olyan Kricky-s!" A fejléc nagyon tuti, tényleg igazán letisztult!

Sugar Posie írta...

Nagyon tetszik az uj lap.
Szerintem a bemutatott tortaid kepei sokkal jobban fognak mutatni ezzel az egyszeru hatterrel.

Nagyon szeretnem latni a versenyes tortatad.

Magdi írta...

Szerintem szuper lett. Látod szép lassan megtalálod a hozzád legjobban illőt. Gratula neked és a tesódnak is hozzá.

Kricky írta...

Nagyon aranyosak vagytok mind!!! Köszönöm szépen!!!

Kedves Névtelen! köszönöm a figyelmeztetést, módosítottam a bejegyzésem. :)