2010. február 17., szerda

Podi tortája



Sajnos szinte nincs időm egyáltalán írni, de pótolom, míg alszanak a srácaink.
Drága bátyám eljött hozzánk vendégségbe, így volt alkalmam megmutatni neki, hogyan készül a fondanttal bevont torta.

A díszítés testvérem ötlete volt. Egy számítógépes játék lógóját a fondant egy kivágott lapjára szabad kézzel (jaaajj, annyira de annyira ügyes!) ráfestette wilton-os ételfestékkel. Én elkészítettem a piskótát, megtöltöttem vanília pudinggal, bevontam fehér fondanttal, amit előzőleg elkészítettem Noémi receptje szerint.
Végre nem bénáztam, és nagyon büszke voltam magamra, hogy ilyen jól sikerült a fondant! Tényleg a nyitja az, hogy még elég lágy legyen, mielőtt hűtőbe tesszük. A hűtőben megszilárdul annyira, hogy mikor később átgyúrjuk margarinnal (én pálmavajat használok, a bioboltban vettem), teljesen puha, gyurmaszerű anyaga lesz.
Jó volt együtt dolgozni a testvéremmel. Épp elkezdte gyártani a honlapomat is, mivel ő grafikus.
Lassan neki kell állnom fotózgatni is, mert a receptjeimet sikeresen már apránként bepötyögtem a számítógépbe. Viszont összecsapni nem akarom. Fényképekkel lesz majd az igazi.

Nem könnyű beindítani egy blogot, de eljön majd az az idő is, mikor már gördülékenyebben mennek a dolgok. :)
Íme a már kész torta. Sajnos a fényképezőgépünk pont akkor merült le, így nagyon sajnálom, hogy csak telefonnal tudtam ezt a remekművet megörökíteni.




Üdv mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: