2010. augusztus 8., vasárnap

Formatorta Verseny Eredményhírdetés!


El sem hiszem, hogy 18 gyönyörűséges tortáról kaptam fotót erre a versenyre. Hiszen a blogom még csak január óta "üzemel".

Először is, mindenkinek köszönöm a részvételt!
Minden torta egytől-egyig csodajól sikerült! Be kell vallanom, nem volt túl könnyű dolgunk. Vagy ezerszer átnéztem én is a tortákat, megmutattam igazi szakértőknek is (4 és 2 éves fiainknak), végül rájöttem, nem lehet mindenki első helyezett. :(


A 3 tagú zsűrinek (Ede, az inkognítót kérő névtelen tortás és én) végül választania kellett, de időközben módosítottam egy dolgon.
Lett 3 különdíjas is, akik kapni fognak 1 kg Unidec-et.
Kérek mindenkit, hogy legyen szíves megnézni az e-mail címét (vagy másét), amiről küldte nekem a tortája fotóját, mert már mindenkinek válaszoltam.
Ki szeretném írni mindenki nevét, hogy ki melyik tortát készítette, ezért kérem, hogy igyekezzetek a válaszokkal, amennyiben ez lehetséges!
Akik nem lettek dobogósak, vagy akár különdíjasok, azok egy emléklapot kapnak majd tőlem, ami emlékezteti őket, hogy minden tortát a szívembe zártam, és köszönöm, hogy mertek nevezni!

Van 2 e-mail cím, amire írtam, és sajnos visszajött a levelem, pedig az egyikőjük különdíjas. Kérem, hogy aki nem kapott tőlem e-mailt, az írja meg nekem a következő címre, hogy fel tudjuk venni a kapcsolatot!!!


A helyeztettek a következők:


I. helyezett (5 kg Unidec a nyereménye)
Pixie Pie:
II. helyezett (3 kg Unidec a nyereménye)
Sziszi:

III: helyezett (2 kg Unidec a nyereménye)
Nudlee:

Különdíjasok (1 kg Unidec a nyereménye)
Földi Lenke:

Bodnár Ildikó:

Tünci:

5 megjegyzés:

Mary írta...

Gratulálok a nyerteseknek! Nagyon szépek lettek a torták!
Kíváncsi vagyok a torta készítőkre!

haNa írta...

Oh, pont ezt a kettőt említettem én is! :)) Igazából az első és második között én nem tudtam volna dönteni. Mindenkinek még egyszer gratulálok!!!!

Raindrop írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Raindrop írta...

Jaj de jó, hogy a víziló nyert! :)

Pixie Pie írta...

Kedves Kricky!
Pont itt, a legfontosabb helyen mulasztottam el megköszönni, hogy az én tortámat választottátok! :))) Nagyon boldoggá tettetek! Gratulálok a többi versenyzőnek is, mert szebbnél-szebb tortákat küldtek és én mindjárt hármat tudtam volna közülük az első helyre tenni. :)
Mégegyszer nagyon szépen köszönöm és kérlek add át hálás üdvözletemet a másik két zsűrítagnak is!
üdv, Pixie