2010. augusztus 11., szerda

Focis torta


Remélem, hogy lesz alkalmam behozni a lemaradásomat. Készítettem mostanában egy-két (sok) tortát, de a verseny miatt nem akartam feltenni őket.
Most talán minden napra lesz egy új bejegyzés, így nem lesz unalmas a blogom.

Ezt a tortát 5 tojásos piskótámból készítettem, 24 cm-es tortaformában. Csokikrémmel töltöttem és csoki ganache-al vontam be kívülről, majd jött rá az Unidec.
Az ünnepelt évszámát csempésztem bele az eredetileg természetesen más évszámú újpest logo-ba.
Nem szeretem ezeket a logo-s tortákat, mert ha az ember nem ugyan olyanra készíti el, mint az eredeti, akkor már nem is jó szerintem.
Én elég kritikus vagyok önmagammal, így azt mondhatom, nem ez a torta a büszkeségem. Azonban nagyon örültek neki, és nekem igazából ez számít.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

az Újpestet 1885-ben alapították...

Kricky írta...

Kedves Névtelen!

Ezt a tortát pedig egy olyan fiúnak készítettem, aki 1989-ben született... :)