2010. augusztus 26., csütörtök

Spongyabob újra eljött

Újabb találkozásom volt spongyabob kockanadrággal. Kicsit nagyobb verzióban készítettem most el. Nyomott úgy 3 kg-ot körülbelül.

Egy 6 tojásos piskótából készítettem, amit málna- és vaníliakrémmel töltöttem meg. A krém jó vastag volt benne, igazán jól sikerült.

Mikor a töltelék eléggé megdermedt a tortában, kivettem a hűtőből és bevontam csoki ganache-al (2 dl tejszínben felolvasztott étcsokoládéval).
Ezt picit hagyni kell állni és mikor kellően dermedt, vizes kézzel átsimítani. Ekkor jöhet rá a borítás.

Én az arányokra kényesen szoktam figyelni, ezért is neheztelek magamra, amiért a spongya lábán a cipő túl kicsi lett.
A nyelve ezen a képen azért ilyen fényes, mert a keményítőt vizes ecsettel tüntettem el róla.



Második próbálkozásra amúgy sokkal rutinosabb voltam és hamarabb is elkészültem vele.

1 megjegyzés:

Pocilakóra várva írta...

Szia,
Nagyon klassz lett!
Férjem is tuti értékelné:))