2010. április 29., csütörtök

Vaníliás habtorta





Van egy kis elmaradásom bejegyzésileg (ezt a fejemre is olvasták már :)), így pótolom.

Sógornőm névnapjára készítettem egy tortát. A "pöttyözéses" technikát még ezidáig nem próbáltam díszítésképpen, de egy picit próbáltam ezen a tortán.
Sajnos fotók nem igazán készültek, csak a végeredményről.
Sütöttem egy 4 tojásos piskótalapot, megtöltöttem vanília krémmel, majd Hulala-t habbá vertem, és egy részét Wilton Pink gél-ételfestékkel megfestettem. A nyomózsák egy részébe sima fehér habot helyeztem, a másik felébe párhuzamosan, ahogy sikerült a pinket. Így nyomtam ki a színes habgömböket a tortára.
Felhasználtam a drága plastic csoki rózsáimat is, habár erre a szín összeállításra nem igazán illett.
Ünnepelt meglepődött, örült neki, megettük. :))

Boldog névnapot Mariann!

Nincsenek megjegyzések: