2010. április 29., csütörtök

Fehér-pink csoda




Egy nagyon szép képet láttam hasonlóképpen díszített tortáról, és mindenképpen ki szerettem volna már próbálni! Így adódott az alkalom, hogy rám volt bízva, milyen tortát készítsek. Szép legyen, ez volt a kikötés. :)
Csokikrémmel töltöttem a piskótát, és fehér Unidec-el vontam be. A pink nagyon szépen mutat a fehéren, és elüt tőle, így ismét a pinkre esett a választásom. Royal Icingot készítettem, majd Wilton Pink ételfestékkel megfestettem, és a legkisebb lyukú kinyomócsővel rajzoltam a tortára a mintákat. Előzőleg egy gyönyörű rózsát formáztam szabad kézzel, és jó pár picit. A nagyobb virág a torta tetejére, míg a picikék a szélére kerültek.

Sajnos pocsék képeket készítek mostanában, mert épp hogy csak időm van rá, hogy lefotózzam a tortákat. :( Pedig olyan sokat számítana egy jó fénykép!!!

3 megjegyzés:

MKata írta...

Nagyon jól néz ki! Ügyes vagy!

Kricky írta...

Kata!

Nagyon köszönöm!! :)

Vera írta...

Csak ámulok és bámulok, már iwiw-en is néztem, hogy milyen gyönyörűek ezek a torták.
Hogyhogy nem vagy még száz kiló? :-)
Nagyon ügyes vagy!!!!!