2011. március 12., szombat

Olnine cukrász verseny megnyitó a Zilában

Fantasztikus napon vagyok túl!
Múlt héten hivatalos voltam Némó és Lenke által szervezett online cukrász verseny megnyitójára, melyet a Zila kávéházban tartottak.

Találkoztunk Zila úrral is, aki első ránézésre valóban csak egy hétköznapi embernek néz ki. Mondjuk nem tudom, hogy hogy kéne kinéznie egy ilyen neves cukrászda és kávéház tulajdonosának, de mindegy... :)))

A helyszínen Farkas Vilmos 3 formatortáját mutatták be, meg lehetett nézni közelről, és Vili szakmai tanácsokkal látott el bennünket.szakmai megbeszélés és tanácsadás Farkas Vilmossal:


A megnyitó egy kötetlen beszélgetés volt a szervezőkkel, támogatókkal, szponzorokkal, akikkel heves vita alakult ki, hogyan kéne jobban és jobban megszervezni a versenyt.

Természetesen dűlőre nem jutottunk, pedig mindenkinek volt remek ötlete, ami szerintem még a jövő zenéje...
Mindenesetre kiegészült a verseny fődíja egy iskola által felajánlott OKJ-s cukrásztanfolyammal, amit vicces lenne megnyerni, mivel pont most kezdtem el egyet... :))) de a karamell tanfolyammal is elégedett lennék. :)

(további nyereményekről olvashatsz: ITT)

A megnyerni-től azért nagyon messze vagyok, főleg, hogy még azt sem tudom, mit készítsek a versenyre. :)

A beszélgetés után Farkas Vili körbevezetett bennünket a cukrászüzemben, ahol tátott szájjal néztük a hatalmas üstöket, szuper gépeket.
láthattunk még hihetetlenül sok tortakarikát, Vili egyszemélyes kis zugát, ahol a formatortákat készíti... Egy hihetetlen élmény volt! Soha nem jártam még ilyen helyen.

Később fenséges ebéddel kedveskedett nekünk a Zila kávéház és Krisztina Cukrászda.

A leves egy spenótkrém leves volt, sajtkrémmel töltött kis fánkocskákkal.
Majd a főétel következett, ami vadas volt, zsemlegombóccal...

végül a desszertek természetesen Zila tortaformákban elkészítve...

Nagyon jól éreztem magam és borzasztóan inspirál, hogy valami szuper ajándékot megnyerhessek a versenyen, már évek óta álmom egy Zila tortaforma!Természetesen otthonra is muszáj volt vennem néhány süteményt. Kipróbáltam a megbeszélésen Zila úr által ajánlott Dobos tortát, ami az eredeti recept szerint készül. Igazán össze nem hasonlítható más Dobos tortával. Érződik az igazi csokoládé benne, csak ajánlani tudom mindenkinek!!!
Vettem továbbá még egy tejberizses tortaszeletet is, eperrel töltve és a kihagyhatatlan mákos guba tortaszeletet.

Én mindenképpen nevezek a versenyre!!! Nekem KELL egy ilyen tortaforma... vagy kettő... :)))

Nincsenek megjegyzések: