2010. október 15., péntek

Motor


Egy ismerősöm kérte tőlem, hogy formázzam meg a barátja motorját szülinapjára.

Nagy volt a szájhúzás a családban, mikor nekiálltam egy Suzuki motort legyártani tortából, ugyanis NAGY Honda rajongók vagyunk.

Férjem meg is jegyezte, hogy igazán lehetne Hondája annak, akinek készül. :) Legközelebb szólok neki, és rábeszéljük, hogy finomabb lett volna egy Honda. :)

Egy nagy piskótát megtöltöttem csokikrémmel, majd a kivágott képet ráhelyezve kifaragtam.
Tejszínben felolvasztott étcsokival (ganache) kentem le és így került rá a fehér borítás.


Nagyon aprólékos munka volt elkészítenem a kis alkatrészeket hozzá, és egy igazi szakértő (férjem) segített megmondani, hogyha valami nem stimmelt rajta. Meg is jegyezte, hogy igazán lehetne kevésbé "pufi" ez a torta, hogy élethűbb legyen, de úgy gondoltam, hogy enni se ártana belőle, és ahhoz anyag kell.
Bizonyára, ha lett volna több időm rá, sokkal jobban is sikerülhetett volna, de most egy darabig kihagynám az efféle motor tortát. :)



Nincsenek megjegyzések: