2010. május 21., péntek

Spongyabob Kockanadrág





Igazából most már túl fáradt vagyok a blogíráshoz, így nézzétek el nekem, ha nem vagyok túl bő"beszédű".

Sütöttem egy téglatest alakú tésztát, majd vaníliás főzött krémmel töltöttem.
Mindenképp meg szerettem volna már ezt a spongya hapsit formázni! Nekiláttam, és íme a remekmű!

Egy nagyon kedves blogolvasóm, és egyben fórumos társam azt mondta nekem, készítsem el, mert ez aztán nagyon könnyű! Nah, azt hiszem, feladom neki a leckét, és megmondom, hogy utánam lehet csinálni! :)

Megsúgom, korántsem olyan könnyű, mint ahogy kinéz. Elszöszmötöltem vele pár órát, pedig híres vagyok arról, hogy én 3 óra alatt is képes voltam már 2 fondantos tortát elkészíteni úgy, hogy ebben benne van a piskóta sütésének ideje is (focilabdát és a focipályát).
Nem azért, hogy verjem a mellem (húú, az fájna is egyébként. Meg hogy is nézne az ki nő létemre), de nagyon büszke vagyok Spongya úrfira, aki kockanadrág!

Amúgy egyik kedvenc mesefigurám! Szerintem nem komplettek, akik a mesét rendezik, és írják. Igazi Krickyhumor! :)

Ja, a sütiről szerettem volna írni? Aha... nem is tudom. Sajnos fázisfotókat nem készítettem. A különböző alkatrészeit Spongyának külön kivágtam, és úgy ragasztottam fel rá. Egy késem kerek végével nyomkodtam bele a szivacs mintát.

Azt hiszem, ennyi. :)

4 megjegyzés:

haNa írta...

Becarás....eszméletlen jó lett! A gyerekeimnek nem is mutatom, mert a "szent szivacs" a kedvencük. :))))

Gratulálok!!!

Melinda írta...

Eláll a szavam, ez a figura ... Nagyon ügyes vagy!

Maimoni írta...

Szuper jó lett, gratulálok!!

Mamesz írta...

Kricky drága vettem az adást!!!:-)))))) Majd egyszer felkötöm a gatyám, vagy a Spongyáét:-)