2010. március 23., kedd

8 kérdés és a válaszaim

Kiskuktától kaptam a kérdéssort, és most itt az ideje, hogy válaszoljak is rájuk. Ezúton is köszönöm kérdéseid! :)

1. Mi lenne, ha nyernék a lottón?

Erre a bátyámnak nagyobb esélye lenne még úgy is, hogy nem lottózik! De komolyan! Ő egy mázlista, én nem.
Amúgy, ha nyernék a lottón, akkor valószínűleg anyukámnak adnék először belőle, és nem engedném, hogy valaha dolgoznia kelljen!
Vennék egy házat, és kikérném a férjem véleményét, hogy mibe kelljen fektetni a pénzt. Egy csomó családtagomnak adnék még belőle. Talán adakoznék is, nem tudom.

2. Rossz szokásom?

Áhh, olyan nekem nincs! :) Najó. Azt hiszem, nekem is van pár, de azt nem kötöm más orrára. Nincs is kötelem hozzá.

3. Koffein?

Úgy tudom, hogy a kávéban van, és a kólában. :) (hű, de humoros kedvemben vagyok) Én kizárólag a kóla változatát iszom. A kávét egyszer megkóstoltam, de nagyon keserű az íze! És az az emlékem van róla, hogy mikor gyerek voltam, a bűzös kávészagra ébredtem, ahogy anyukám készítette reggel f6-kor. Szegénykém, és mellé cigizett. ÁÁÁ, rémálom! (szép kis gyerekkorom volt, mi?)

4. Színeim?

Elég barna bőrű vagyok, és koromfeketének tűnő, sötétbarna hajam van. Néha ezért iskoláskoromban "lecigányoztak" az osztálytársaim, de annyira műveletlenek, és tudatlanok voltak, hogy nem tudták, hogy ezt kreol bőrnek hívják. (azóta is forralom a bosszúmat ellenük)
Ja, a kedvenc színeimről kéne írni? Az pedig a fekete, fehér, rózsaszín, piros.

5. Mi van most rajtam?

Egy pántos rózsaszínű trikó, melltartó nélkül, mert a kicsi fiam nemrég aludt el, és a szoptatásnál levettem. (asszem, túl konkrét vagyok)
És egy fekete borzalmasan bolyhos nadrág. Nem is értem, hogy bolyhozódhatott így ki? Most nézem csak...

6. Háziállat?

A kutyákat nagyon szeretem, de most nincs háziállatunk a panelban.

7. Tíz év múlva hol látom magam?

Remélem, 10 év múlva le tudok már végre fogyni, és nem leszek egy idegroncs. Néha azt képzelem, az leszek, mikor a két fiú kikészít. :) Amúgy meg, szerintem nem ebben a városban fogok élni 10 év múlva.
Lesz egy 14 és egy 12 éves fiúnk, és nagyon remélem, egy kislány is csatlakozik, vagy kettő a családhoz. Bízom benne, hogy gyerekünkként, és nem a férjem vált le egy fiatalabbra. Na, nem így képzelem a lány belépését az életünkbe! :)))

8. A legutóbbi nagyon jó élményem?

Kaptam egy nagyon kedves sms-t.


Azt hiszem, tovább kéne adnom ezt a kérdéssort, de már majdnem mindenki megkapta, így én megszakítom a láncot, és nem küldöm tovább.

2 megjegyzés:

Kiskukta írta...

Tetszik a nyíltságod, én erre nem lennék képes!:))
Jó volt olvasni:D

Kricky írta...

Kiskukta!

Örülök, h jó volt olvasni. Viszont nekem is csak hangulat kell hozzá, hogy ilyen legyek. :)